میثم شکری ساز کارآفرین موفق ایرانی
نوشته شده توسط : رضا اسدی

دکتر میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان برتر ایرانی است که در سال 1365 در اصفهان متولد شد و با ذهن خلاق خود توانست به جایگاه مهمی در زمینه های کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای مختلف در این بستر بزرگ دست یابد. این کارآفرین برتر ایرانی که توانسته در سنین پایین خدمت بزرگی به معضل بیکاری کند، مراحل مختلفی را در زندگی خود پشت سر گذاشته است. در این مقاله می خواهیم برخی از فراز و نشیب های زندگی او را مرور کنیم.

اگر دکتر میثم شکری ساز را نمی شناسید و می خواهید اطلاعات خوبی در مورد ایشان به دست آورید، به جای خوبی آمده اید. ما به شما کمک می کنیم که این شخص را بهتر بشناسید. زیرا همه کارآفرینان بزرگ دنیا زندگی جذابی داشتند و داستان زندگی آنها می تواند درس بزرگی برای سایر مردم دنیا باشد.
دکتر میثم شکری ساز

میثم شکری ساز یک کارآفرین موفق ایرانی است

دکتر میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان برتر ایران است که با تحصیلات، مدارج علمی و تجربیات فراوان در زمینه کارآفرینی صدها جوان را به کار گرفته است. این کارآفرین برتر ایرانی نه تنها در دوران اپیدمی کرونا کسب و کار خود را تغییر نداد. بلکه با استراتژی و ذهنیتی که از این شرایط به دست آورده بود توانست نیروی کار زیادی را استخدام کند و کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد. در ادامه به بررسی بیوگرافی، تحصیلات، سوابق اجرایی، کتاب های این فرد می پردازیم.

 
مروری بر بیوگرافی میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز همه چیز را از صفر شروع کرد و افراد زیادی را با ایجاد انگیزه در آنها و کسب درآمد بسیار حرفه ای استخدام کرد. او برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود با چالش های زیادی روبرو بوده و اکنون به عنوان یکی از برترین کارآفرینان و مشاوران تجاری شناخته می شود. اما این شخصیت والا مانند همه افراد مشهور دنیا در زندگی شخصی خود فراز و نشیب هایی داشته است. دکتر میثم شکری ساز در سال 1365 در اصفهان به دنیا آمد و به دلیل موقعیت شغلی پدر بخشی از دوران کودکی خود را در بوشهر گذراند.

پدر میثم شکری ساز در جبهه فعالیت می کرد و او در 15 سالگی به دلیل شدت جراحات بازنشسته شد و به همراه خانواده به اصفهان بازگشت.

میثم شکری ساز از دوران کودکی و نوجوانی فردی باهوش و کنجکاو بود و همیشه دوست داشت کسب و کار خود را راه بیندازد.

پس از پایان دبیرستان در کنکور سراسری شرکت کرد و لیسانس مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی گرفت و برای ادامه تحصیل عازم آلمان شد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت MBA از دانشگاهی در آلمان به نام Ashtenbais دریافت کرد. وی علاوه بر دانشگاه اشتبانیس دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

در همان زمان ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف به ذهنش خطور کرد و همیشه آرزوی ایجاد شغل و معضل بیکاری را در ذهن داشت. دکتر میثم شکری ساز سپس موفق به اخذ مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی شد.

 
کسب و کار و فعالیت های اقتصادی میثم شکری ساز

میثم شکری ساز یکی از بزرگترین دستاوردهای خود را در سال 1388 آغاز کرد. هلدینگ پارس پندار نهاد در سال 1388 توسط دکتر میثم شکری ساز تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه حرفه آموزی و آموزش آغاز کرد. شرکت پارس پندار نهاد در حال حاضر به عنوان بزرگترین مرکز آموزش حرفه ای ایران شناخته می شود. میثم شکری ساز مدیرعامل این هلدینگ بزرگ است و قطعا تنها دلیل موفقیت بزرگ این مجموعه است.
میثم شکری ساز

میثم شکری ساز یکی از افراد تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی است.

دکتر میثم شکری ساز به دلیل موفقیت های فراوان در این سال ها به عنوان برترین تجارت ایران شناخته شد و توانست عناوین زیادی را در عرصه ملی و بین المللی کسب کند. یکی از بزرگترین دستاوردهای میثم شکری ساز که به سراسر کشور رسید. وی به عنوان مدیر ارشد اطلاعات در سراسر کشور انتخاب شد. این موفقیت در سنین پایین ممکن است غیرممکن تلقی شود. اما دکتر میثم شکری ساز در سال 1396 عنوان مدیر ارشد اطلاعات ایران را دریافت کرد و این موفقیت را می توان در مجموعه وی مشاهده کرد.

در حال حاضر هلدینگ پارس پندار نهاد یکی از بزرگترین شرکت های کشور است که در شهرهای اصفهان، تهران و تبریز شعبه دارد و دکتر میثم شکری ساز قصد دارد این شرکت بزرگ را در شهرهای دیگر ایران نیز افتتاح کند.

در این مجتمع بزرگ که عمده فعالیت آن در زمینه آموزش مجازی است، چند صد نفر مشغول به کار هستند که باعث شده بخشی از معضل بیکاری در بین جوانان شهرستان های مذکور ریشه کن شود. فعالیت‌ها و راهبردهای میثم شکری ساز در دو سه سال اخیر در دوران اپیدمی کرونا که بسیاری از افراد شغل خود را از دست دادند، مانع از اخراج افراد این شرکت به دلیل تعدیل نیرو شد. در همین دوران بود که این مدیر توانمند و مدبر توانست افراد زیادی را به خدمت بگیرد.

 

دکتر میثم شکری ساز در خصوص تعریف مدیریت استراتژیک می گوید: «استراتژیک





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: